ZASADY ZAKUPU PRODUKTÓW OFEROWANYCH PRZEZ

AJ GRUPA SP. Z O.O.

  1. Towar oferowany przez AJ Grupa sp. z o.o. sprzedawany jest w formacie outlet (tj. pochodzi z tzw. drugiego obiegu - zwroty konsumenckie, nadwyżki magazynowe, towar powystawowy) i jest towarem pełnowartościowym pod względem technicznym (funkcjonującym zgodnie z przeznaczeniem), posiadającym gwarancję udzieloną przez Spółkę na okres 12 miesięcy od dnia zakupu.
  2. Towary oferowane przez AJ Grupa sp. z o.o. pochodzą z dystrybucji europejskiej i krajowej.
  3. Oferowane towary przed sprzedażą przechodzą gruntowną inspekcję wykonywaną przez wykwalifikowany personel, która ma na celu weryfikację stanu technicznego towaru, wykrycie i oznaczenie ewentualnych wad/defektów.
  4. Oferowane towary sprzedawane są w stanie oraz z wyposażeniem każdorazowo określonym przed sprzedającego przed zawarciem umowy sprzedaży. Kupujący przed dokonaniem zakupu informowany jest o stanie oferowanego towaru i wszystkich istniejących w dniu sprzedaży ujawnionych wadach/defektach.
  5. Kupujący zobowiązany jest przed dokonaniem zakupu do zapoznania się ze stanem nabywanego towaru.
  6. Kupujący wykonując swoje uprawnienia wynikające z udzielonej przez AJ Grupa sp. z o.o. gwarancji w okresie jej obowiązywania, powinien postępować zgodnie z zasadami opisanymi w wydanej przy zakupie karcie gwarancyjnej. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady towaru powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie w chwili jego wydania, o których kupujący nie wiedział.
  7. Potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży jest wystawiany przez AJ Grupa sp. z o.o. paragon lub faktura VAT.

 

AJ GRUPA SP. z o.o.

Sklep Firmowy:

Pyskowice, ul. Armii Krajowej 28

KRS: 0000570144, NIP: 9691614369

tel. 500 267-878, 603 790-069

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.